MASTER CLUB – EXCELLENCE IN CLIENT SERVICE – PROCREDIT BANKA & ATRIA GROUP SEE

Master klub je zajednički pilot projekat ProCredit banke, jedne od vodećih domaćih banaka u podršci razvoju MSP i poljoprivrede, i Atria Group SEE koja je na naše prostore dovela najkvalitetnije svetske programe za razvoj ljudi. ProCredit banka je poznata po modernoj i digitalnoj usluzi, kao i kvalitetnom savetodavnom pristupu u radu sa svojim klijentima.

Ipak, postoje klijenti kojima komunikacija sa bankarskim savetnikom uliva dodatno poverenje i ukoliko isti ne odaje utisak banke koja je voljna da odgovori na potrebe baš svakog klijenta, mala je verovatnoća da će u njoj oročiti svoj novac.

Atria Group SEE je ovu potrebu prepoznala i preuzela odgovornost za projekat koji je trajao 6 meseci i koji je uspešno završen u martu ove godine.

ProCredit banka je prva banka u Srbiji koja je obezbedila svojim zaposlenima originalno kreiranu obuku za bankarske savetnike. Konsultantski tim Atria Group SEE je osmislio „tailor made“ program prema potrebama savetnika zaposlenih u ProCredit banci.

Tokom pažljivog biranja metodologija, tema i materijala koji su bili korišćeni u ovom projektu, konsultanti su podjednako uzeli u obzir potrebe banke kao i potrebe savetnika, tj. polaznika treninga. Na ovaj način Atria tim je osmislio jedan od najzanimljivijih i najizazovnijih In-house treninga do sada.

In-house treninzi Atria Group SEE su bazirani na metodologijama koje se koriste i na otvorenim treninzima ove trening kuće. Prilikom dizajniranja programa za potrebe ProCredit banke, Atria Group SEE je kreirala trening koji je istovremeno obuhvatao glavne elemente ličnog i profesionalnog razvoja zaposlenih u ProCredit-u.

Tokom 6 meseci projekta, 50 zaposlenih ProCredit banke je završilo trening u 6 modula, tokom kojih su usavršavali sve veštine koje treba da poseduje zaposleni u jednom od najsavremenijih bankarskih sistema u Srbiji.

Služba ljudskih resursa i menadžeri ProCredit banke su zajedno sa tri trenera i menadžerom ovog projekta iz vikenda u vikend svedočili profesionalnom razvoju zaposlenih i njhovom zadovoljstvu zbog napretka koji su ostvarili zahvaljujući ovom treningu kako na profesionalnom, tako i na ličnom planu.

Kako ne bismo ispred zaposlenih u ProCredit banci govorili o tome šta su dobili ovim treningom, U produžetku možete pogledati video testemonijale nekih od polaznika treninga:

Milica Malešević
HR konsultant i menadžer projekta „Master Club – excellence in client care“