Prodaja za maloprodaju

Metodologija treninga „Prodaja za maloprodaju“ zasnovana je na predavanjima, interaktivnim radionicama i simulacijama različitih realnih situacija kroz koje prolaze svi učesnici testirajući na taj način predstavljene modele.  Uravnotežen odnos “teorije” potkrepljene mnoštvom relevantnih primera iz prakse i praktičnog dela koji se sastoji od pažljivo kreiranih vežbi, role-play simulacija i model učenja kroz igru i takmičenje (“gamification”) garantuje punu uključenost učesnika. Dinamika treninga obezbeđena je kombinacijom različitih alata koji garantuju visok kvalitet obuke (video zapisi, “talking wall” – sistem koji obezbeđuje uključenost svih učesnika).

Ovim treningom polaznici dobijaju:

  • Sistematski pristup razumevanju usluge prodaje u maloprodajnim objektima (MPO)
  • Uvid u to šta dobrog prodavca u maloprodaji kvalifikuje u odličnog
  • Jasnu sliku kako mogu unaprediti iskustvo koje kupac stiče boraveći u našem MPO
  • Mogućnost da utvrde stepen svojih prodajnih veština i konkretne tehnike koje im mogu pomoći u daljem razvoju istih
  • Jasnu naznaku da primenom određenih modela zaista mogu povećati prodaju u MPO
  • Mogućnost da još tokom obuke provere i uvežbaju predstavljene modele

1)  Razumevanje prodaje

  • Zašto je usluga prodaje u maloprodaji toliko važna?
  • „Iskustvo kupovine“ – ključ koji utiče na to da li će neko biti povremeni, stalni ili potpuno lojalan kupac
  • Šta sve utiče na „iskustvo kupovine“ koje će potrošač steći u maloprodajnom objektu?
  • Sam pozdrav potencijalnog kupca koji ulazi u prodavnicu NIJE PRODAJA! Kada kupac sam odabere proizvod i odluči se za kupovinu to takođe NIJE PRODAJA!
  • Koji su sve razlozi zbog kojih kupci kupuju određene proizvode?
  • Zašto kupci napuštaju određene marke proizvoda?
  • Šta odlikuje odličnog prodavca u maloprodaji?

2)  Usluga prodaje u maloprodaji

  • „Njegovo Veličanstvo – Kupac“, odnos i ponašanje prema kupcima
  • Šta je to što može da uznemiri kupca u prodavnici?
  • Pozicija u prostoru, optimalna distanca
  • Prvi utisak, osmeh, ponašanje, aktivno slušanje
  • Neverbalna komunikacija, kotakt očima, izraz lica
  • Glas – visina, boja, ton

3)  Pet koraka uspešne prodaje u maloprodaji

1. korak: Priprema

  • Priprema prodavnice i lična priprema
  • Informacije o proizvodima (zalihe, aktuelnosti)
  • Poznavanje tržišta i klijenata

2. korak: Otvaranje

  • Pozdrav
  • Pitanje – da ili ne
  • Novi kupac, redovan kupac, kupac koga poznajemo, kupac u žurbi

3. korak: Otkrivanje potreba

  • Pitanja
  • Aktivno slušanje
  • Razumevanje potreba

4. korak: Predlog (pružanje informacija) i prevazilaženje eventualnih prigovora

  • Pružanje informacija (prezentacija)
  • Karakteristika – Prednost – Korist
  • Prevazilaženje eventualnih prigovora

5. korak: Zatvaranje prodaje

  • Post-prodajne aktivnosti (opciono)
  • AIDA model
    • Odluku o kupovini ne donosi čovek već njegov mozak
    • Neuromarketing – Zadobijanje i održavanje pažnje, priča kojom se „budi“ emocionalni mozak, potvrda značaja odluke, završetak adekvatnom pričom

 4) Primena (role-play)

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas telefonom na 011/4123 410, ili putem e-mail adrese office@atria.rs.