Resilience – Upravljanje stresom

Često su okolnosti koje nas dovode u stresna stanja izvan naše kontrole. Međutim, kako ćemo reagovati u takvim situacijama je u potpunosti pod našom kontrolom. Ukoliko posedujemo strategiju za izlazak iz stresa imaćemo mogućnost da prepoznamo potencijalne pozitivne aspekte stresnih situacija i izgradimo viši stepen otpornosti na njih.

Otpornost

Ovaj jednodnevni trening program Persone Global ima cilj da pomogne učesnicima da prepoznaju situacije u kojima ne upravljaju stresom na adekvatan način, a zatim i da im pomogne da usvoje praktične i svakodnevno primenjive tehnike za unapređenje ove veštine.

7 osnovnih veština programa „Upravljanje stresom“ po metodologiji Persone Global:

Svrsihodnost, samopouzdanje, svestranost, odlučnost, povezanost, poverenje i samodisciplina su 7 osnovnih veština kojima se bavi ovaj program i one su međusobno uslovljene, tako da usavršavanjem svake od ovih veština utičete na razvoj ostalih. Razvoj ovih veština ima za cilj da ojača Vašu otpornost na stres i zamor, i na taj način poboljša radnu efikasnost i emotivnu stabilnost. Teme koje se obrađuju na treningu fokusirane su na poslovno okruženje, ali ih sa podjednakom uspešnošću možete primenjivati i u privatnom životu.

Trening je namenjen osobama koje imaju ključne uloge u organizacijama, a pre svega osobama koje rade pod stalnim pritiskom i u promenljivom okruženju. Ovaj program je takođe koristan i za osobe koje su u stalnom direktnom kontaktu sa klijentima, kako bi prevazišli prepreke i ostali motivisani i u izazovnim sutacijama.

Model upravljanja stresom Persone Global

Model-resilience

Program se sastoji iz dve faze:

 1.      Ulazna procena

Pre treninga učesnici popunjavanju ulazni asesment Resilience Profile, kako bi stekli uvid u nivo otpornosti na stres koji poseduju, kao i uvid u oblasti u okviru kojih bi trebalo raditi na njegovom ojačanju. Asesment sadrži 49 pitanja, koja se odnose na 7 osnovnih veština upravljanja stresom. Fidbek izveštaj praćen je podacima, a svaka veština prikazana je kroz grafikone i objašnjena opisno uz preporuke za razvoj.

2.      Trening

Druga faza je trening koji je kreiran tako da direktno radi na aspektima dobijenim u rezultatima asesmenta. U interaktivnom okruženju učesnici rade na setu od sedam veština usvajajući i primenjujući tehnike i alate koji im pomažu da izgrade viši stepen otpornosti na stres. Trening može biti organizovan tako da se uklopi u celokupni razvojni program organizacije.

Ovaj program služi:

Kao razvojni alat za sve lidere i potencijalne lidere;
Kao alat koji će pomoći osobama da se izbore sa poslovnim promenama i ostalim stresnim okolnostima;
Kao pomoćni alat koji će organizacijama pomoći pri ispunjavanju zakonskih obaveza u vezi sa dozvoljenim nivoom stresa na radnom mestu;
Kao dodatni alat u koučingu u situacijama u kojima je osoba vešta, ali joj je otpornost na stres na veoma niskom nivou i negativno utiče na radnu efikasnost;
Kao razvojni alat za izgradnju timskog duha, individualni koučing i planiranje i razvoj karijere.