SHL Radionica – Kako do pouzdanih zaposlenih?

Zadovoljstvo nam je da vas pozovemo na prvu u nizu radionicu u organizaciji Atria Grupe pod nazivom „Kako do pouzdanih zaposlenih?“, koja će biti održana 09.07.2015., u trajanju od 16–18h u hotelu “Zira” u Beogradu.

Pronađite pravi alat za odabir zaposlenih na koje možete da se oslonite,
skratite vreme regrutacije i povećajte kvalitet selekcije.

Radionica je namenjena HR profesionalcima, menadžerima i direktorima koji imaju potrebe za zapošljavanjem ljudi na ključnim pozicijama u kompanijama, naročito za operativne pozicije i one sa direktnim kontaktom sa klijentima.

Alati koji daju odlične rezultate u oblastima proizvodnje, servisnih i pozivnih centara,
transporta, maloprodaje, zdravstva…

Teme kojima ćemo se baviti su:

• Kako proceniti veliki broj kandidata efikasno i objektivno?
• Kako brzo skratiti listu prijavljenih kandidata?
• Kako povećati uspeh krajnjih odluka o zapošljavanju?
• Koji alati su nam na raspolaganju?

Kroz interaktivne aktivnosti i diskusiju, doći ćemo do toga kako da odaberete zaposlene:

Koji će biti usmereni na klijente
Koji će biti konstruktivni i pozitivni članovi tima
Na koje se možete osloniti u kvalitetnom obavljanju posla
Koji će biti manje skloni povredama na radu na radnim mestima sa povećanim rizikom.

Dođite da podelite iskustva sa kolegama koji se suočavaju sa istm poslovnim izazovima kao i vi. S obzirom da je radionica zamišljena tako da se sastoji od interaktivnih i praktičnih aktivnosti, možete da pošaljete svoja pitanja ili izazove na koja biste voleli da dobijete odgovor ili savet od svojih kolega i stručnjaka u oblasti zapošljavanja.

Sve što je potrebno da uradite kako biste učestvovali na radionici je da se prijavite putem formulara na našem sajtu koji možete da pronađete klikom na dugme ispod.

Prijavi-se

Line1

Zemlja1
SHL | Talent Measurement Solutions je najveća svetska kuća u oblasti psihometrijske procene. Prisutan u preko 50 zemalja sveta.
assessm
Sa više od 27 miliona procena godišnje i preko 6.000 zadovoljnih klijenata.