Zašto je Vrhunski komunikator jedan od najkorišćenijih komunikacionih treninga na svetu

Da li ste znali da je model „Društveni stilovi“ na kojima se zasniva trening „Vrhunski komunikator“ svetski najpoznatiji i najkorišćeniji alat za unapređenje interpersonalne i organizacione produktivnosti?

Kada razmišljate o tome koji model je najbolji za vašu komapniju bilo bi najkorisnije da uzmete u obzir sledeće:

1. Da li je materijal lak za korišćenje i učenje?
2. Da li postoje istraživanja o uticaju programa?
3. Da li su informacije prilagođene specifičnostima vašeg posla?
4. Da li postoji fleksibilnost u načinu prezentovanja kao što su kurs, studija slučaja, vežbe,
follow – up aktivnosti i dr.

„Društveni stilovi“ odgovara pozitivno na ova sva 4 pitanja.

Već skoro 50 godina „Društveni stilovi“ je najpoželjniji način za unapređenje performansi zaposlenih. Nedavno Univerzitet u Koloradu i Regis Learning sproveli su istraživanje koje poredi model „Društveni stilovi“ sa Myers-Briggs i DISC-om. Kao i hiljade kompanija širom sveta i oni su utvrdili da je model „Društveni stilovi“  lakši za učenje i primenu od konkurentskih programa.

Ovo nije iznenađujuće  zato što samo „Društveni stilovi“ procenjuje kako se osoba ponaša prema drugima i daje specifičan, akcioni plan za unapređenje produktivnosti. I Mayers Briggs i DISC procenjuju ličnost, a ne ponašanje.

MBTI je razvijen od strane majke i ćerke Katharine Cook Briggs i Isabel Briggs Myers da bi učinio psihološku teoriju K.G.Junga razumljivijom. MBTI pokušava da meri preferencije ličnosti kroz četiri skale. Ove skale su Ekstravertan/Intravetan, Čulni/Intuitivni, Struktura/Spontanost, Misleći/Osećajni. MBTI meri ličnost,a  ne ponašanje. Identifikuje preferencije osobe, a ne akcije.

Kao što je istraživanje Univerziteta Kolorado otkrilo učesnici sva tri treninga su odreagovali pozitivno na trening ali oni koji su učestvovali treningu zasnovanm na modelu „Društveni stilovi“ bili su opremljeniji da primene ono što su naučili u realnim situacijama.