Zašto je Vrhunski komunikator jedan od najkorišćenijih komunikacionih treninga na svetu

Da li ste znali da je model „Društveni stilovi“ na kojima se zasniva trening „Vrhunski komunikator“ svetski najpoznatiji i najkorišćeniji alat za unapređenje interpersonalne i organizacione produktivnosti?

Kada razmišljate o tome koji model je najbolji za vašu kompaniju bilo bi najkorisnije da uzmete u obzir sledeće:

1. Da li je materijal lak za korišćenje i učenje?
2. Da li postoje istraživanja o uticaju programa?
3. Da li su informacije prilagođene specifičnostima vašeg posla?
4. Da li postoji fleksibilnost u načinu prezentovanja kao što su kurs, studija slučaja, vežbe,
follow–up aktivnosti i dr.

Model „Društveni stilovi“ će odgovoriti pozitivno na prethodna 4. pitanja.

Model „Društveni stilovi“ koji je integrisan u trening „Vrhunski komunikator“ je već više od 50 godine najpoželjniji način za unapređenje performansi zaposlenih. Nedavno su Univerzitet u Koloradu i Regis Learning sproveli istraživanje koje poredi model „Društveni stilovi“ sa Myers-Briggs i DISC-om. Kao i hiljade kompanija širom sveta i oni su utvrdili da je model „Društveni stilovi“  lakši za učenje i primenu od konkurentskih programa.

Ovo nije iznenađujuće zato što samo model „Društveni stilovi“ procenjuje kako se osoba ponaša prema drugima i daje specifičan, akcioni plan za unapređenje produktivnosti i razvijanja fleksibilnosti u primeni različitih ponašajnih obrazaca. I Mayers Briggs i DISC procenjuju ličnost, a ne ponašanje.

MBTI je razvijen od strane majke i ćerke Katharine Cook Briggs i Isabel Briggs Myers da bi učinio psihološku teoriju K.G.Junga razumljivijom. MBTI pokušava da meri preferencije ličnosti kroz četiri skale. Ove skale su Ekstravertan/Intravetan, Čulni/Intuitivni, Struktura/Spontanost, Misleći/Osećajni. MBTI meri ličnost, a ne ponašanje. Identifikuje preferencije osobe, a ne akcije.

Zbog lake primene, konkretnih saveta, razvoja individualnih akcionih koraka i individualnih pristupa ka svakom komunikacionom stilu, trening „Vrhunski komunikator“ ima više od 1.200.000 polaznika širom sveta. Ne treba reći da je trening „Vrhunski komunikator“ najboji trening za razvoj komunikacionih veština, već treba pogledati brojke i šta je ono što je vašoj kompaniji potrebno. Kao što je istraživanje Univerziteta Kolorado otkrilo učesnici sva tri treninga su odreagovali pozitivno na trening i oni koji su učestvovali na treningu zasnovanom na modelu „Društveni stilovi“ bili su opremljeniji da primene ono što su naučili u realnim situacijama.