Prošle nedelje kompanija Atria Group organizovala je novogodišnji događaj koji je okupio sve prijatelje i poslovne partnere. Povod okupljanja bilo je premijerno predstavljanje nove strategije kompanije. Tom prilikom zvanicama su se obratili Peđa Jovanović, Senior partner, Nemanja Stanišić, Marketing Manager i Iva Pavlov, Brand Specialist.
Nemanja Stanišić je govorio o novom poglavlju u Atria priči, kreativnom naporu koji su svi članovi tima uložili tokom protekle godine, te osećaju zadovoljstva i ponosa kada se osvrne na sve postignuto. Time je najavio promotivni video u kome se pojavljuju svi članovi Atria tima i govore o svom ličnom doživljaju zajedničke priče.


Peđa Jovanović zahvalio se prisutnima i istakao značaj uspešnih projekata koji su obeležili ovu godinu. Jedan od njih bio je i projekat “MentalHealth@Work kroz PCM Model” koji je rađen u saradnji sa kompanijom Siemens. Peđa se u svom govoru osvrnuo i na projekte koji su pred nama, tako je pozvao prisutne da budu deo Koučing Konferencije 2020, čija je tema “Playground“.
Iva Pavlov predstavila je novi vizualni identitet kompanije. Tom prilikom premijerno je predstavila novi sajt koji na sistematičan način pruža klijentima uvid u sve metodologije, programe i projekte koji se nalaze u bogatom portfoliju kompanije Atria Group. Takođe, pozvala je sve prisutne da kroz fotografiju “uhvate“ svoj momentum večeri i time osvoje nagradu u vidu kotizacije za Koučing konferenciju koja će se održati 25. marta 2020. godine.

Ovom prilikom želimo da se zahvalimo svim poslovnim partnerima i prijateljima koji su to veče učinili posebnim. Jedna od najvećih vrednosti kompanije Atria Group je mogućnost da se iskažu različiti, jaki karakteri koji uprkos tome odlično funkcionišu zajedno. Srećni smo jer su naši partneri tu energiju prepoznali i prepustili se istoj. Ispričali smo još jednu priču i time ponovo dokazali da smo tim koji uvek napravi razliku. Hvala vam što ste deo toga!


