- Knowledge PitStop - 23.10.2020. u 18h
Kako ispričati dobru priču
Metodologija: Persona Global
Trener: Peđa Jovanović
Radionica „Storytelling” kreirana je sa ciljem da nauči učesnike kako da budu uticajniji govornici, da važne poruke prenose bez oslanjanja na Power point i druga pomoćna sredstva, da nauče kako da saopšte strateške informacije na način koji će motivisati članove njihovog tima.
Radionica je fokusirana na razvoj veština vršenja uticaja, uključivanja i inspirisanje drugih.
Radionica se bavi razvojem tri najvažnije komponente liderskog govorništva, a to su:
- Biti jasan
- Preneti poruku na efektan način
- Uticati porukom na promenu nečijeg ponašanja
U okviru radionice detaljno su obrađene tri osnovne dimenzije storytelinga – pričanje, slušanje i podsticanje:
- Pričanje podrazumeva svrsishodno izlaganje neke priče u cilju postizanja odgovarajućeg rezultata ili isticanja važne poente. U ovom delu obrađuje se tema uticaja.
- Slušanje je umetnost kojom podstičemo druge da saopšte činjenice umesto svog ličnog doživljaja stvari, što nam omogućava uvid potreban za podsticanje nove priče.
- Podsticanje priče je segment koji se tiče inspiracije. To je angažman lidera da veliku promenu saopšte tako da inspirišu ljude da tu priču prenesu dalje i budu deo nje.
Dobra poslovna priča pomaže slušaocima da VIDE šta se dogodilo.
Odlična priča pomaže da OSETE ono što se dogodilo.
Teme kojima ćemo se baviti na radionici su:
- Vrste priča i kontekst u kome se pričaju
- Slušanje priča i kreiranje smisla
- Komunikacija – kako da sagovornici zapamte vaše poruke
- Prevazilaženje ličnih barijera i promena ponašanja korišćenjem priča uticaja
- Izgradnja poverenja kroz priče povezivanja
- Kako da povežemo ljude kroz sagledavanje šire slike – priče jasnoće
- Prenošenje poslovnih vrednosti koristeći priče uspeha
- Uključivanje drugih
- Karakteristike uspešne priče
- Anegdote, primeri, legende, bajke, epika, herojska dela (…)
- Efektni storytelling modeli
- Obrazac povezivanja putem priče – korišćenje priča u svrhu samopredstavljanja, izgradnje poverenja i otkrivanja karaktera
- Kako prepoznati dobru priču koju dalje možemo koristiti