[Panel]
Ko me čeka u office-u?
Da li nam više odgovara da radimo od kuće ili iz kancelarije?
![[Panel] Ko me čeka u office-u? Da li nam više odgovara da radimo od kuće ili iz kancelarije?](https://atria.rs/wp-content/uploads/2021/06/ns1.png)
Iako smo radili od kuće, promenili smo način rada. Izgradili smo nove veštine kako da radimo virtuelno. Razvili smo nove načine povezivanja sa kolegama, klijentima i prijateljima. Za neke je rad od kuće bio efikasan i produktivan a za neke izazovan.
U međuvremenu se u našim firmama mnogo toga promenilo – tim sa kojim smo radili nije više u istom sastavu, došle su nove kolege, pristup poslu je promenjen, promenila se organizaciona kultura.
Neki su shvatili da im više odgovara remote work, neko želi da se vrati u kancelariju a neko želi da ima fleksibilan izbor. Kako sada organizovati tim?
Postavljaju se mnoga pitanja:
Da li da se vraćamo u office?
Da li smo produktivniji kada radimo u kancelariji ili kod kuće?
Da li svi žele da se vrate na stari način rada i šta je sada drugačije?
Kakva su mišljena zaposlenih o različitim opcijama rada?
Kako da se organizujemo tako da ostvarimo najviše performanse kao tim?
Pridružite nam se 30. juna od 18 h. Naši gosti panela podeliće svoje iskustvo i izazove na ovu temu.
U proteklom periodu osvestili smo nove potrebe što se tiče načina rada, sada je izazov pred nama i kompanijama da se organizujemo na najefikasniji načn.
Broj mesta je ograničen tako da nam pošaljite prijavu što pre kako biste rezervisali svoje mesto
Kad?
30. jun od 18h
Gde?
Zoom
Prijava je besplatna, ali je broj mesta ograničen. Obezbedite svoje mesto već danas!
Učesnici panela
Krstinja Šćepanović
Director of HRBP and Development/Deputy HR Director at OTP banka Srbija
Sandra Stevanović Ali Farahat
HR Manager | ALUMIL YU INDUSTRY A.D.
Gordana Panajotović
Human Resources Director – Comtrade
Slobodan Mitrović
Master trener za komercijalna i produktna školovanja – Renault Nissan Adriatic
Ivana Vidović
CHRO and Public Relations (Serbia) at NOVOMATIC
Bosiljka Todorović
Store People & Culture Manager – IKEA