PCM (Process Communication Model) Kouč – Atria Group

PCM (Process Communication Model) Kouč

Ovaj trening je, pre svega, namenjen profesionalnim koučevima i konsultantima, ali i menadžerima i tim liderima koji primenjuju koučing kao stil rukovođenja.

Benefiti treninga

Tokom 9 dana treninga učenici će imati priliku da se u potpunosti upoznaju sa specifičnostima PCM modela, kao i da steknu neophodno znanje o dubinskoj strukturi ličnosti, na kojoj se PCM temelji. Prema PCM-u svaka osoba predstavlja jedinstvenu kombinaciju 6 tipova u ličnosti koji imaju određene karakteristike, te ispoljavaju određena ponašanja. Razumevanje dubinske struktukture ličnosti, daje konkretan odgovor na pitanje zašto mi ili neko od naših zaposlenih, saradnika ili klijenata ulazi u stres i kako da sprečimo eskalaciju stresnih stanja. Zašto sa nekim ljudima lako pronalazimo zajednički jezik, dok sa drugima neretko ulazimo u konflikt. PCM će zauvek promeniti način na koji komunicirate i omogućiće vam da potpunosti razumete sebe i svog sagovornika.

Specifičnost treninga

Učesnici koji uspešno završe trening, od kreatora PCM modela (Kahler Communication Europe) dobijaju mogućnost da koriste PPI (Personal Profile Inventory) asesment u radu sa svojim klijentima ili zaposlenima. Trening je akreditovan od strane ICF-a i donosi 22.25 CCEU (Continuing Coach Education Units) poena, što znači da se ubraja u najkvalitetnije koučing programe u svetu. Trening  uključuje i sertifikaciju sa internacionalnim Kahler Communication Master Trenerom.

 

Očekivani ishodi:

  • Samospoznaja i suštinsko razumevanje sopstvenih i tuđih potreba i postupaka
  • Sposobnost motivacije različitih tipova klijenata (zaposlenih) za ostvarivanje njihovih ciljeva
  • Prepoznavanje ponašanja koja ukazuju na stres i odabir prave reakcije u pravom trenutku
  • Izdvajanje na rastućem tržištu zbog mogućnosti korišćenja PPI asesmenta u radu sa klijentima ili zaposlenima

Želite da unapredite svoje poslovne i lične rezultate?

Kroz najsavremeniju razvojnu metodologiju napravite značajnu razliku u svom poslovanju.