Od ove godine možete iskoristiti jedinstvenu priliku da se sertifikujete za Persona Global premium programe i u Beogradu ili online uz omogućen live stream. Persona Global je međunarodni provajder visokokvalitetnih treninga, asesmenata i simulacija za liderstvo i organizacioni razvoj. Persona Global sertifikat sada možete da steknete zahvaljujući međunarodnoj konsultantskoj kući Atria Group.
Saznajte višePersona Global je vodeći svetski trening centar koji još od 1980. godine kreira profesionalne programe za unapređenje liderstva, menadžmenta, komunikacije, organizacionog razvoja i prodaje. Više od 50% kompanija sa „Fortune 1000“ liste koristi Persona Global programe.
Persona Global treninge i profesionalne programe su do sada uspešno primenile brojne vodeće svetske korporacije, kao što su BMW, Mitsubishi, Disney, Coca-Cola, Hitachi, British Airways, Japan Airlines, American Express, IBM, Sony Music Entertainment, Sanofi-Aventis, Canon, Mercedes, Deloitte & Touche, Volksbank, Avon…
U čak 71 zemlji se koriste Persona Global programi
Persona Global programi su prevedeni na 38 jezika
Mrežu iskusnih profesionalaca čini više od 1700 sertifikovanih trenera, partnera i saradnika širom sveta
Persona Global kancelarije se nalaze u 11 zemalja
Ukoliko ste kouč, konsultant, trener ili kompanija koja je usmerena na liderstvo i organizacioni razvoj u Srbiji ili regionu, ovo je jedinstvena prilika koju ne smete da propustite.
Se u Beogradu ili online sertifikujete za profesionalne obuke, asesmente i simulacije
Zadovoljite potrebe klijenata i proširite svoj portfolio
Postanete sertifikovani trener za Persona Global programe po sopstvenom izboru
Možete biti sertifikovani kao pojedinac ili kao kompanija!
Management Action Profile je inovativna „360° feedback” procena zasnovana na učinku i posebno kreirana za merenje menadžerskih performansi u oblastima ključnim za menadžerski uspeh i timsku efektivnost. MAP daje sveobuhvatnu i detaljnu sliku menadžerskih veština, radnog učinka, kao i tačne povratne informacije o svakodnevnom radu menadžera, uz dodatak preporučenih načina za poboljšanje učinka timova koje menadžeri vode.
Ovaj alat može precizno da definiše razvojne potrebe menadžera u cilju povećanja efikasnosti i efektivnosti razvojnih koraka, smanjenja troškova i optimizacije vremena uloženog u razvoj.
Faktori koji se mere pomoću ovog alata su:
Sales Competency Assessment™ (SCA) je jedinstveni anketni i razvojni alat posebno kreiran za profesionalni razvoj B2B prodajnih profesionalaca u različitim industrijama. SCA se fokusira na procese, tehnike i ponašanja koji su od presudnog značaja za uspešne prodajne performanse i podrazumeva moćan, praktičan, sveobuhvatan i administrativno jednostavan alat koji procenjuje osnovne kompetencije zaposlenih u prodaji u svakoj fazi prodajnog ciklusa.
SCA kvantitativno meri veštine i kompetencije prodajnih profesionalaca u 13 ključnih oblasti koje su kritične za njihov radni učinak i omogućava menadžerima da se usredsrede na ključne faktore koji utiču na prodajne rezultate kako bi poboljšali ili optimizovali postojeće veštine i kompetencije svog prodajnog tima. Višekorisnički pristup obezbeđuje tačnost i objektivnost rezultata ankete. Omogućavajući menadžerima i zaposlenima u prodaji da podele svoja viđenja o ključnim faktorima prodaje, SCA pruža sistem koji neguje međusobno razumevanje i podršku u okviru prodajne organizacije koji je presudan za izgradnju snažnog prodajnog tima.
PASport Candidate je brz, lak i pouzdan alat za proveru kandidata i njihovo uklapanje u određeni posao.
Ovaj alat se koristi za utvrđivanje kriterijuma za posao zasnovanih na stilu ličnosti, proveri kandidata na osnovu željenih kriterijuma i upotrebi vodiča za intervju u cilju procene fleksibilnosti i prilagodljivosti kandidata samom profilu pozicije. PASport omogućava organizacijama da zaposle pravu osobu i uključuje upitnik o analizi pozicije, profil pozicije, primer oglasa za posao, upitnik za analizu kandidata, poređenje kandidata / pozicija i vodič za intervju. Benefiti upotrebe ovog alata su povećan odziv na konkurs, veća preciznost prilikom procesa zapošljavanja, dosledan i sistematski intervju, objektivnost pri selekciji, brža integracija novozaposlenih, optimizacija novca, vremena, energije i radne snage.