BE AT HOME, LEARN ONLINE
Storytelling trening
Kako dobrom pričom pokrenuti sebe i druge u teškim vremenima? Iza svega što radimo, stoji priča. Jasno je da bi svako od nas želeo da to bude i dobra priča. Trening koji je pred vama stavlja snagu pričanja priča u funkciju pokretanja publike na akciju.

A, ko je publika na poslovnom tržištu? Kolege, saradnici, klijenti, potencijalni klijenti, investitori, predstavnici institucija… Kao i od svake publike i od ove govornik očekuje aplauz. Ko je govornik? Menadžer, direktor, preduzetnik, ekspert, zaposleni… Aplauz je jedan ili više glasova koji govore: odlična ideja, potpisujemo ugovor, kupujem, uložiću novac, radujem se saradnji…
Šta vam omogućava online Storytelling trening?
U online verziji našeg treninga, imaćete priliku da naučite šta karakteristeriše dobru priču, kako dobru priču ispričati a da ona postigne željeni efekat, kako priču povezati sa pozivom na akciju, kao i mnoštvom mogućnosti za ciljano prenošenje poruke. Za svakog govornika važno je da ga publika razume, da ima šta da prenese svojoj publici i da ona bude visoko motivisana da čuje ono što on govori, ali možda važnije od svega je da zna kako da svoju priču ispriča.