Značaj upotrebe asesmenata u razvoju menadžera i zaposlenih | Atria Group
Značaj upotrebe asesmenata u razvoju menadžera i zaposlenih

Značaj upotrebe asesmenata u razvoju menadžera i zaposlenih

Brojne kompanije investiraju mnogo resursa, vremena i novca kreirajući strategije, planove, budžete za razvoj veština svojih menadžera, zaposlenih u prodaji, ljudskim resursima… I neretko se desi da promaše cilj – što obično shvate kada već bude prilično kasno.

Praksa uspešnih kompanija je pokazala da je procena menadžera ili zaposlenih ključna stvar koju treba sprovesti pre započinjanja njihovog razvoja. Dobro implementiranim asesmentom, kompanija može dobiti mnogo informacija o svakom procenjenom pojedincu, što je važna polazna tačka u definisanju njegovog daljeg razvoja.

Kako je ovaj trend sve više prepoznat u Srbiji i zemljama regiona, Atria Group, kao partner američke konsultantske kuće Persona Global, kompanijama i konsultantima omogućava sertifikaciju za korišćenje praktičnih alata za procenu menadžera, zaposlenih u prodaji i kandidata za posao:

  • Management Action Profile – alat za „360° feedback” procenu menadžerskih veština
  • Sales Competency Assessment – alat za procenu kompetencija koje je potrebno razvijati kod prodavaca zarad unapređenja  prodajnih rezultata
  • PASport – alat za procenu kandidata prilikom zapošljavanja

Management Action Profile je inovativna „360° feedback” procena zasnovana na učinku i posebno kreirana za merenje menadžerskih performansi u oblastima koje su ključne za menadžerski uspeh i timsku efektivnost, a ishod merenja obuhvata identifikovanje faktora koji utiču na uspešno rukovođenje, sveobuhvatnu i detaljnu sliku o menadžerskim veštinama, radnom učinku i načinu rada, razumevanje funkcionalnosti timova, kao i definisanje razvojne potrebe menadžera u cilju povećanja efikasnosti, efektivnosti i optimizacije vremena koje se ulaže u razvoj.

Sales Competency Assessment je anketni i razvojni alat kreiran za profesionalni razvoj B2B prodajnih profesionalaca u različitim industrijama, koji kvantitativno meri veštine i kompetencije prodajnih profesionalaca u 13 ključnih oblasti kritičnih za njihov radni učinak, radi fokusiranja na ključne faktore koji utiču na prodajne rezultate.

PASport je alat za procenu kandidata za posao koji pomaže kompanijama da kroz praktičan izveštaj dobiju sliku o kandidatu i profil zasnovan na 4 osobine ličnosti: dominacija, strpljenje, ekstroverzija i konformizam. PASport korisniku nudi profil pozicije (uključujući i predlog oglasa), profil kandidata, vodič za intervju, poređenje kandidata i grafikon prilagodljivosti 5 najboljih kandidata za poziciju.

Iskoristite prednosti ovih alata za potrebe svoje kompanije ili svojih klijenata, kako biste ostvarili pun potencijal menadžera i zaposlenih.

Autor:

Borislav Jakšić

Asesmenti za menadžerske i prodajne veštine

 

Ostale vesti